Geçen hafta takıma Uşakspor ve Altay galibiyetlerinin 65 bin 500 TL tutarındaki primlerini yatıran futbol şube yönetimi, eski başkan Azat Yeşil'in desteği ile oyunculara peşinat ödemesi de yapıp bayram tatiline moralli girmelerini sağladı. 7 Nisan tarihine olağanüstü genel kurul kararı alan yeşil-kırmızılılarda, futbolda final haftalarında olan takımın seçim sürecinden etkilenmesini istemeyen futbol şube yönetimi, takımı antrenmanda ziyaret ederek destek verdi. Bayram tatiline moralli çıkan Kaf-Kaf, normal sezonun son 5 maçı öncesi kenetlenip finallere odaklanacak. Takımda teknik direktör Burhanettin Basatemür ve futbolcuların, yönetimin desteği ile oldukça mutlu oldukları öğrenildi.
Karşıyaka'ya bayram morali
3'üncü Lig 4'üncü Grup'ta son 5 maçını kazanan Karşıyaka'ya bayram müjdesi geldi.
Trend Haberler
Xiaomi YU7 GT direksiyonda kimse olmadan tarih yazdı!
İl Başkanlığına karşı çıktığı iddia edilmişti: Gümrükçü'den Yıldız açıklaması!
CHP'de Özel hazırlığı: İzmir programında dikkat çeken ayrıntılar!
Tugay’dan Sarı’nın iddialarına yalanlama: "Butlancılarla il başkanlığı pazarlığı yapmadım”
İzmir'de lastik botta can pazarı... 35 göçmen kurtarıldı
Bu nasıl bir vicdan... Yüzgecine parke taşı bağlayıp denize atmışlar!
Okul Şöleni hastanede bitti... 84 öğrenci tedavi altına alındı!
Karşıyaka'da TİS sevinci: İmzalar atıldı!
ŞPO'dan belediyelere 'taşınmaz' tepkisi: Sata sata bitiremediler!
İzmir'de yürek yakan kaza: 3 ay önce oğlunu kaybeden anne ağır yaralandı!




