Meydan Mahallesi'ndeki Şule Mete Tetik Ortaokulu'nda gençlik şöleni yapıldı. Şölende öğrenci ve velilerine tavuk, pilav, ayran dağıtıldı. Etkinliğin ardından bazı öğrencilerde bir süre sonra mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Rahatsızlanan öğrenciler ile velileri kendi imkanlarıyla ve ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Etkinliğin ardından zehirlenme şüphesiyle hastanelere başvuranların 84'ünün öğrenci, 14'ünün ise öğrenci velisi olduğu belirtildi. Öğrenci ve velilerinin sağlık durumlarının iyi olduğu kaydedilirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı. (DHA)
Okul Şöleni hastanede bitti... 84 öğrenci tedavi altına alındı!
Kütahya'da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte dağıtılan tavuklu pilav yiyen 84'ü öğrenci 98 kişi, zehirlenme şüphesiyle hastanede tedavi altına alındı.
Trend Haberler
Genel Merkez düğmeye bastı... CHP'de kongre süreci başlıyor!
Özel'den Kılıçdaroğlu'na tarihi çağrı: Derhal kurultaya gidilmeli
CHP'de Özel hazırlığı: İzmir programında dikkat çeken ayrıntılar!
İl Başkanlığına karşı çıktığı iddia edilmişti: Gümrükçü'den Yıldız açıklaması!
Özel'in fotoğrafı tekmeyle parçalanmıştı... Gümrükçü savunmasını isteyecek!
Gümrükçü'ye şok... ADD'den ihraç edilsin!
Ankara'da korkunç kaza... 4 kişi öldü!
İzmir’de okul ve konut projelerine 24 saat çalışma izni!
İzmir Aliağa'daki Hazine arazileri için 45 milyonluk teklif!
CHP Sözcüsü açıkladı: Disiplin süreci başlatıyoruz





