Takımın kaptanı Halil İbrahim Doğan ve genç sporcusu Arda Tekirdağ, Türkiye Bisiklet Federasyonu tarafından, Arnavutluk'ta düzenlenecek olan yarış için milli takıma davet edildi. 7 kişiden oluşan Yol Bisikleti Büyük Erkek Milli Takımı'nda iki sporcunun Muğla'dan olması büyük sevinç yarattı.
Muğlalı bisikletçiler milli takımda
Muğla'da kurulduğu ilk yıl Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu ve Tour of Azerbaycan'da önemli başarılar elde eden Muğla Büyükşehir Belediyesi Continental Uluslararası Bisiklet Kıta Takımı'nın sporcuları ay-yıldızlı mayoyu giymeye hak kazandı.
Trend Haberler
İzmir’in iş dünyası Çeşme projesi için Ankara’da... Bu defteri kapatmıştık İzmir istiyorsa her şeye hazırız!
Tugay’dan ‘istifa edecek’ iddialarına yanıt: Ödün vermeden görevimize devam edeceğiz!
Özgür Özel'in yol haritası netleşti: Yeni parti için tarih belli oldu!
Başkan Saygılı açıkladı... AK Parti Buca adayını belirledi




