Manisa Büyükşehir Belediyesi'ne ait resmi toplu taşıma araçları ile MANULAŞ'a ait toplu taşıma araçları ve özel kooperatiflere ait toplu taşıma araçları, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'nda ulaşımda ücretsiz hizmet verecek. Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan düzenlemeye göre, Manisalılar toplu taşımayı bayram boyunca ücretsiz kullanabilecek. Manisa Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada, 'Manisa il genelinde, özel kooperatifler ve belediyemize ait toplu taşıma araçlarının tamamında, ilçeler arası hatlar hariç olmak üzere mahallelerden il ve ilçe merkezlerine, ayrıca şehir merkezlerinde gerçekleştirilen tüm taşımalarda bayram boyunca ulaşım ücretsiz olacaktır' denildi. (DHA)
Manisa'da 19 Mayıs'ta ulaşım ücretsiz!
Manisa'da 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı boyunca, Büyükşehir Belediyesi ve MANULAŞ'a ait araçlar ile kooperatiflere ait toplu taşıma araçlarının il genelinde ücretsiz olacağı bildirildi.
Trend Haberler
İzmir’in iş dünyası Çeşme projesi için Ankara’da... Bu defteri kapatmıştık İzmir istiyorsa her şeye hazırız!
Özgür Özel'in yol haritası netleşti: Yeni parti için tarih belli oldu!
Buca’da seçim öncesi tansiyon yüksek: AK Parti adayından transfer atağı, CHP'de tedirgin bekleyiş!
Başkan Saygılı açıkladı... AK Parti Buca adayını belirledi




