Manisa 19 Mayıs Stadı'nda oynanan play-out müsabakasında taraftarının da büyük desteğini alan siyah-beyazlılar, 21'inci dakikada Arda Mengen'in golüyle öne geçti. Golün ardından avantajını koruyan Manisaspor sezonun en kritik maçını kazanıp BAL'da yoluna devam etti. Karşılaşmanın ardından futbolcular ve teknik ekip taraftarla birlikte büyük sevinç yaşadı. Manisa'nın diğer temsilcisi Salihli Belediyespor ise yeni sezonda yoluna Süper Amatör Lig'de devam edecek.
Manisaspor BAL'da kaldı
Bölgesel Amatör Lig'de (BAL) kümede kalma mücadelesi veren Manisaspor, Salihli Belediyespor'u 1-0 yenerek lige tutunmayı başardı.
Trend Haberler
Buca operasyonunda ilk karar çıktı: 19 kişiye tutuklama!
Mahkeme Duman ve Kılıç için kararını verdi... Tutuklandılar!
İzmir'de 11 ilçede sular akmayacak: İşte mahalle mahalle güncel su kesintileri!
5 Haziran Cuma 2026 İzmir'in o ilçelerinde saatler süren elektrik kesintisi
Güzelbahçe'de başkanvekili belli oldu: Bir belediye daha kadın başkana emanet!
Buca Belediyesi operasyonunda çok sayıda tutuklama kararı... İşte tam liste!
Ankara-İzmir seferinde korku dolu anlar: Uçak tahliye edildi!
Buca Belediyesi'ne operasyonda Duman ve 53 şüpheli adliyede!





