Kütahya Valisi Musa Işın başkanlığında gerçekleştirilen Orman Yangınlarıyla Mücadele Komisyonu toplantısında alınan kararlara göre, il genelinde tüm ormanlık alanlara girişler, 31 Ekim'e kadar yasaklandı.

Polisi görünce uyuşturucuyu otların arasına gizlediler
Polisi görünce uyuşturucuyu otların arasına gizlediler
İçeriği Görüntüle

Piknik yapmak isteyenler için belirlenen özel alanlar dışındaki alanlarda piknik yapmanın yasak olduğu belirtildi.

Çiftçiler ve avcıların yasak kapsamında bulunmadığı kaydedildi.