İlk önce veda paylaşımı yapan ardından taraftarın yoğun ısrarı üzerine kararını askıya alan tecrübeli teknik adam, 'Taraftarımızdan gelen mesajlardan çok etkilendim. O olumlu tepkileri görünce Karşıyaka'da devam etme isteğim arttı. Şu an 2'nci Lig'den birçok kulüp benimle temasa geçte ama benim önceliği Karşıyaka. Yönetimin durumunu ve ardından kararını bekliyorum. Kendilerinden olumlu dönüş gelirse konuşuruz. Bizim temel görevimiz takımı ileriye taşımakla birlikte oyuncularımızın performansını artırmak ve onları geliştirmektir. Bu sezon bu konuda ciddi mesafe kat ettiğimizi düşünüyorum. Selim Demirci, Berat Şahin, Adem Yeşilyurt gibi genç oyuncularımız büyük aşama kaydetti. Çok sayıda oyuncumuzun kendini geliştirdiğini söyleyebilirim' dedi.
Karşıyaka'da Burhanettin Basatemür teklifleri bekletiyor
3'üncü Lig ekiplerinden Karşıyaka'da 11 Haziran'da çoğunluğa bakılmaksızın gerçekleştirilecek olağanüstü genel kurul öncesi teknik direktör Burhanettin Basatemür'ün kendisine gelen teklifleri reddettiği ifade edildi.
Trend Haberler
Tugay’dan ‘İstifa edecek’ iddialarına yanıt... Özel partiden ayrılmıyor
Sendika ile Büyükşehir arasında TİS krizi... 'Pazar günü' izni tartışması
Tugay’dan ‘Görevden alınacak” diyenlere sert çıkış: Başkanlığımı sindirememişler...
Büyükşehir çalışanları eylemde: İşçiler Kültürpark'a yürüyor
Güç’ten olağanüstü toplantı... Ankara'ya gidecek
Büyükşehir'de 'TİS' süreci tıkandı: 95 bin 700 TL'lik teklife sendikadan ret!
İzmir'de Jandarma 100'ncü yılını kutladı
CHP Aydın'da 'birlik' toplantısı karıştı... Belediye başkanı salonu terk etti!
Belediye-İş’ten Büyükşehir’e tepki: Halkı işçiyle karşı karşıya getirmeye çalışıyorlar!
Afyonkarahisar'da kaza: 1 ölü, 6 yaralı




