Alınan bilgiye göre, 31 Mayıs'ta Umurbey Mahallesi'ndeki müstakil evin kapısına asılı poşetin içerisinde tülbente sarılı bir bebeğin olduğunu fark edenler durumu 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi.

Sağlık ekiplerince yeni doğduğu belirlenen kız bebek, Ödemiş Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Yeni doğan yoğun bakım ünitesinde tedaviye alınan bebeğin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Polis ekiplerince ifadesi alınan ve yalnız yaşayan ev sahibi ise bebeği kimin bıraktığını görmediğini, olayla bağlantısının bulunmadığını belirtti.

İzmir'de yağışlar yaban hayatına nefes oldu!
İzmir'de yağışlar yaban hayatına nefes oldu!
İçeriği Görüntüle

Bebeği bırakan kişi ya da kişilerin yakalanması için çalışmalar sürüyor.