Interpol kırmızı bültenle arıyordu: Sahte kimlikle yakalandı!
Interpol kırmızı bültenle arıyordu: Sahte kimlikle yakalandı!
İçeriği Görüntüle

Kütahya'da oturan K.Ü. (72) ile torunu N.Ü. (18), dağdan topladıkları mantarlarla Dumlupınar Mahallesi'ndeki evlerinde yemek hazırladı. Yemeği yedikten bir süre sonra karın ağrısı ve rahatsızlık şikayetleri yaşayan dede ve torun, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine eve gelen sağlık ekiplerince ilk müdahalesi yapılan K.Ü. ve torunu N.Ü. ambulansla Kütahya Şehir Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. (DHA)