Deneyimli teknik adamın ismi son günlerde Süper Lig'den düşen Antalyaspor'la anılmaya başladı.

Muğlaspor'da kongre günü
Muğlaspor'da kongre günü
İçeriği Görüntüle

Altınordu'nun kümede kalmasının ardından memleketi Antalya'ya dönen Yusuf Şimşek, sanal medya hesabından yaptığı paylaşımda, 'Hep beraber şampiyon yaptık, yine yaparız' mesajı paylaşarak Antalyaspor'a yeşil ışık yaktı. Şimşek, 2014-15 sezonunda Antalyaspor'u, play-offtan Süper Lig'e taşımıştı. Öte yandan Altınordu'da başkan Seyit Mehmet Özkan, A takımın yarışmacı haklarını devretmek istiyor.