İZMİR, (DHA)- YENİ sezonda 2'nci Lig Beyaz Grup'ta mücadele edecek Aliağa Futbol'da ayrılıklar peş peşe yaşandı. Sarı-siyahlılar sezon başında sportif direktörlük görevine getirdiği Erdem Özgenç ile yollarını ayırdı. Kulüpten yapılan resmi açıklamada, 'Teşekkürler Erdem Özgenç. Sportif direktörümüz Erdem Özgenç'le karşılıklı görüşmeler sonrasında yollarımız ayrılmıştır. Erdem Özgenç'e emekleri için teşekkür eder, kariyerinde başarılar dileriz' denildi. İzmir ekibi ayrıca Konyaspor'dan kiraladığı 22 yaşındaki sağ bek Abdurrahman Üresin'le de vedalaştı. Yönetimdeki belirsizlikler nedeniyle sıkıntılar yaşamayan başlayan Aliağa FK'nın sezona nasıl giriş yapacağı merak konusu olurken, taraftarlar da yaşanan gelişmelerin ardından endişeye kapıldı.
Aliağa FK'da sportif direktör Erdem Özgenç'le yollar ayrıldı
Trend Haberler
Usta oyuncu Kadir İnanır hayatını kaybetti!
CHP İzmir’de Whatsapp grubu krizi... Gümrükçü'nün kurduğu gruplardan peş peşe ayrıldılar!
Onur Yiğit’in annesi Meryem Yiğit serbest bırakıldı
Başkan Tugay’dan Yiğit ailesine destek ziyareti... Önce emniyete gitti ardından ailesiyle görüştü
Aliağa Belediyesi, kentsel dönüşümde ikinci etabı başlatıyor!
CHP'li Murat Emir ile Evrim Rızvanoğlu evlendi
Karne günü kan aktı: Parkta bıçaklanan lise öğrencisi ağır yaralandı!
İduğ’dan Gümrükçü’ye ziyaret: Arkadaşlarımızla emrinizdeyiz!
Fabrikada su zehirlenmesi şüphesi: 25 işçi hastaneye kaldırıldı
CHP'li Gümrükçü, sahada halk buluşmalarına başladı!




